In Bruges



Rolig film, roligare än en thriller med ett annorlunda slut. Jag var intresserad av att titta denna film just för att den utspelar sig i Bruges ( Brygge ). Jag skrev min C-Uppsats på universitetet om en bok som handlade om Bruges och jag var och tittade på staden först förra året. Det är en fantastisk vacker stad! Trailern är lång och berättar mycket om filmen, det jag tyckte om mest var komedi delarna och det var huvuddelen av filmen. Mycket bättre en den senaste film jag såg. Betyg: 4

IN ITALIANO
Film molto divertente, più una commedia che un thriller comunque il film contiene anche questo aspetto. Il film è particolarmente interessante per me perchè si svolge a Bruges, luogo che ho visitato l'anno scorso dopo aver scritto una tesi su un libro dove tutto avviene a Bruges! Il film mi è piaciuto molto, voto: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback