ny-gammal soffa?

Jag har nu bott i denna lägenhet i 1 1/2 år och nu äntligen känner att jag har krafterna att börja pyssla med den. Jag gjorde i ordning allt på fyra dagar när jag flyttade in men blev inte nöjd med vardagsrummet och jag orkade aldrig ta tag i det. Jag började lite i mitt eget tempo att rensa och ta bort det onödiga. Genom flytten upptäckte jag hur mycket skräp jag engentligen har! Jag började då att ge bort de böcker jag redan läst och fortsätta ge bort dem så fort jag läst dem....det hände inte så mycket, jag har fortfarande tre bokhyllor! Jag gick och tittade på en begagnad soffa igår, jag har funderat väldigt länge över att ha en soffa med divan och när jag såg en annons så tänkte jag titta på det. Tyvärr var det inte riktigt som jag tänkt mig, jag gillar att ha ryggstöd och det var bara de där lösa kuddarna som inte är så bra. Jag tyckte ändå att det var bra att det inte blev av, det är nog bättre att jag städar och ser vad jag egentligen behöver! Jag skall bli av med det flesta av mina CD skivor, DVD filmer och se om allt kan få plats i ett enda bokhylla. Den stationära datorn fick min älskling så det är bara att bli av med skärmen och databordet. Jag använder min fina lilla bärbara! Stora planer men vi får se om något händer denna gång! Jag saknar fortfarande en lampa i vardagsrummet men såg att det finns fina Lotus lampor på Minh , snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback