bort bort bort med allt!

Idag har jag varit flitig och fått ihop en massa saker redan! Jag har blivit av med lite grejer, tanken har varit att det jag inte använder skall bort, i vinter blev jag av med lite vinterkläder som jag inte passade i längre eller hade tröttnat på ( frågade runt lite kompisar i ca samma storlek om de ville titta på dem och behålla det de tyckte var bra, det gick riktigt bra! ). Nu som mamma har flyttat har hon fått lite saker från mig som jag inte hade någon användning för. Lite bestick, jag hade fått en hel set för några år sedan och bestämde mig för att börja använda dem. Mamma fick min gamla som jag tyckte var snygg men hade tröttnat på efter tio år! Hon fick nu 6 ramar i storlek A4 med Klimt bilder i. jag har inte satt upp sedan jag flyttade hit så det var lika bra att någon får användning för dem. Hon skall få ytterligare fyra ramar i mindre storlek som hon vill ha. Utmärkt för min del! Jag fick också min motion efterson det blev en ganska lång promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback