bantning

Förra veckan lyckades jag bli av med:

1 CD skiva
2 sällskapsspel
2 par skor

Jag har dock också fått något faktiskt, Jag har fått ett par snygga begagnade jeans som passar mig utmärkt ( så slipper jag köpa några! ) och en blomma, en stormhatt blå och vitt till min balkong. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd, jag blev av med sådant jag inte behövde och fick något jag ville ha istället! Föturom underkläder har jag inte köpt några kläder sedan 1 januari så jag känner mig riktigt nöjd! Jag har fått begagnade kläder från andra så att garderoben ändrar på sig lite ändå utan att jag behöver köpa massvis. Man ger och man får så var inte oroliga för att ge bort för mycket. Man får tillbaka det man behöver och blir av med det som är onödigt! Denna veckan kommer jag dock inte att kunna banta något. Jag är nämligen på väg till Arlanda och skall flyga (ajabaja...) till Prag. Skall dock klimatkompensera resan när jag kommer tillbaka, jag berättar mer om det sen. Det blir lite paus då i bloggen men jag är tillbaka på söndag så: Ha det bra alla och trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos
jaha du far till Prag.? Varum Prag? Hm det kanske är fint där ingen koll på det alls faktiskt,
Nåväl kompensera mera då så att säga sen alltså. Har lämnat en kasse kläder till Röda korset samt tidningar och konservburkar till återvinningen,
Bra det med,
Ha en bra Valborg du med så ses vi senare

Postat av: chaos

Hej fran Prag! Det ar fint har men lite kallare an vad jag trodde. Vad duktig du ar, jag maste verkligen bli av med mycket mera saker!

2008-05-01 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback