ekologisk bärsjal



Det är inte bara Liam som fortsätter att få ekologiska presenter ( vilket jag är riktigt glad och stolt över! Tack alla! ), jag har också fått något. En ekologisk bärsjal! Svårt är det men jag får träna lite mer på det. Jag har lyckats få Liam att sitta i den, samma position som i bilden med den gråa sjalen men han blev riktigt arg! Det får bli mer träning eftersom jag tror att det blir riktigt behändigt! Jag hoppas han får bättre humör i dagarna som kommer så kan vi träna lite mer. Nu tränar vi för fullt...han sover för det mesta i barnvagnen så vi tränar på att sova i spjellsängen vilket han inte tycker om så mycket heller! Igår var det första bussresa in till lilla staden och oj vad det var jobbigt och roligt! För mycket snö än men jag tror det kommer att bli mycket roligt i framtiden när våren kommer. Jag har utforskat något området nära nya bostaden och det ser riktigt fint ut! När solen skiner skall vi ta en promenad och några bilder så ser ni vad jag menar!

ITALIANO
Non solo Liam riceve regali ecologici ma anche io! Mi è stato regalato questo scialle in cotone ecologico ma è tutto un progetto! Vi assicuro che non è facilissimo metterselo in modo corretto, mi serve più pratica! Per ora siamo riusciti ad usarlo una volta solo e Liam si è veramente arrabbiato...spero che il suo umore cambi un po' nei prossimi giorni in modo da riprovare perchè credo sia veramente molto utile!
Ieri ho fatto il primo giretto in autobus con il passeggino, qui é gratuito andare in autobus se si ha il passeggino. Anche se ci sono due metri di neve ci siamo divertiti! Appena il sole si farà vedere faremo un giretto intorno casa ed un po' di foto perchè la zona è veramente bella!

AIUTO! Sto cercando dove poter scaricare gratuitamente canzoni per bambini tipo La bella tartaruga, Alla fiera dell'est etc per Liam, in modo che possa ascoltare canzoni in italiano ( ammetto anche che io non me le ricordo bene! ). Qualsiasi suggerimento è benvenuto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback