EKO för hela slanten!

Nu har vi använt kortet jag hade fått i present, dessa fina babykläder i ekobomull och rättvisemärkta köpte vi för hela beloppet! Snygga som bara den, jag längtar till hösten så att Liam kan använda dem! Vi köpte någon storlek större så att han skulle ha något nytt då och då nämligen!



Jag har jobbat på, mina små odlingar har vuxit, några lite för snabbt! Därför fick de flytta!




ITALIANO
Finalmente abbiamo fatto acquisti! Con il regalo ricevuto abbiamo preso questi bellissimi vestitini a Liam, naturalmente ecologici e fairtrade. ho preso qualche misura più grande da usare in autunno ( che qui comincia praticamente in Agosto! ) ed inverno. Non vedo l'ora di poterglieli mettere, anzi sará suo padre a mettergli dato che dividiamo la maternitá. Io torno a lavorare in settembre mentre il papà resta a casa per altri 9 mesi, mica male eh?
Le piantine sono cresciute come vedete ed alcune ho dovuto trasferirle! Cresceranno anche lì?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback