Milk



Vädret har inte varit den bästa under de senaste dagarna, de har regnat lite och de har blåst mycket. Så jag har spenderat dagarna med att baka....sockerkaka med kokos och hallon kan jag varmt rekommendera ( ni ändrar bara smaksättningen från förra receptet ) och sedan gjorde jag även en äppelpaj och en vanlig citronsockerkaka...det är gott att smaska på när man stickar och när man tittar på film. Jag har sett diverse film men den bästa jag såg var denna med Sean Penn, den var riktigt riktigt bra! Det räcker att titta på trailern för att förstå handlingen så jag behöver inte säga mycket. Betyg: 4 +

ITALIANO
In questi ultimi giorni il tempo non è stato dei massimi. un po' di pioggia tutti i giorni e un ventaccio da far paura, ho dovuto legare tutti i fiori! Ho passato il tempo a fare ciambelle, a sferruzzare e a guardare dei film. Quello che mi è piaciuto di più è stato questo con Sean Penn, veramente bello e sicuramente da vedere per tutti! dal trailer si capisce bene di cosa tratta il film quindi non aggiungo altro al fatto di dire che si tratta di un ottimo film. Voto: 4 +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback