sjalen är redo

Så här blev sjalen och nu som den är klar tycker jag att Annelas förslag till pris verkar mer korrekt. Jag är fortfarande lite rädd att ingen kommer att köpa den för 300 kr och jag fundera på att ta 200 kr som sedan frissan får lägga på till sin egen procent. Då blir priset närmare 300 kr men det kan hända att jag ökar på. Jag har tid att tänka igenom det till onsdag.



Med den virkade kanten blv det riktigt snyggt tycker jag. Nu funderr jag över något annat att sticka som kan vara klar till på onsdag, det får bli en liten övveraskning!



ITALIANO

Lo scialle `w finito e sto ripensando al prezzo dato che molti mi hanno detto che è troppo basso. Verrá messo in vendita mercoledì quindi ho tempo fino ad allora di pensarci. Il pizzo all'uncinetto è venuto piuttosto bene ed il prodotto finito mi piace molto, vedremo se riuscirò a venderlo, sono veramente molto curiosa! Ora sto pensando a qualcos'altro da sferruzzare che sia pronto per mercoledì ma si tratta di una piccola sorpresa e non sono sicura di fare in tempo con gli altri miei lavoretti. Sto facendo un paio di calzini ed una maglia!

Kommentarer
Postat av: allicen

Den är riktigt snygg!

Postat av: Samtal från min trädgård

Den är ju otroligt snygg! Visst gör det mycket att virka en kant runt om?

2009-01-24 @ 14:44:45
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: chaos

Tack båda! Ja, en virkad kant gör stor skillnad!

2009-01-24 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback