green dammsugare


Idag hade den kommit så jag slog till. I helgen tittade jag på en ny dammsugare eftersom min har gått sönder, mina kriterier var att den skulle vara energisnål, bra sugförmåga och tyst. De visade mig
electrolux green ultra silencer och jag blev helt såld men den var tyvärr slut och de väntade leverans i veckan och idag hade den kommit! Detta är en miljödammsugare, den drar mindre energi men suger lika effektivt som en bra dammsugare skall. Den är tillverkat 55% av återvunnen plast och den dag den skall slängas kan 92% av dammsugaren återvinnas. Och den är tyst, 71 decibel! För att inte tala om att den är snygg och smidig...sladden är grön vilket är rätt coolt! Helt enkelt en maskin i min smak och efter att ha provat den kan jag glatt säga att jag är nöjd!

ITALIANO
Aspirapolvere nuova! Finalmente è arrivato il modello che aspettavo da sabato quando sono andata al negozio alla ricerca di una nuova aspirapolvere dato che la mia si é rotta. I miei criteri erano che questa consumasse poca energia, funzionasse bene nell'aspirazione e fosse silenziosa. Mi hanno mostrato il modello ecologico della electrolux ultra silencer e me ne sono subito innamorata. Questa aspirapolvere è silenziosa, consuma poco me funziona benissimo ed é al 55% fatta di plastica riciclata e una volta finita la sua vita può essere riciclata al 92%! Finalmente ce l'ho a casa e dopo averla provata posso dire di esserne veramente entusiasta!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Den ser vacker ut, och dammsugare är så små numera. Vi fick också en ny förra året, väldigt behändig.

Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Åh den var ju riktigt snygg att se på med Bra med återvinningsmöjligheterna Grön sladd var ju verkligen passande.Hoppas den är så där bra som det utlovas den får inte vara för tung heller att släpa runt,Grattis till ett bra köp då.

2009-08-06 @ 11:36:56
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: minna

Vilken snygging! =)

2009-08-06 @ 14:08:35
URL: http://www.minnastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback