sista dag hemma

Jag tänkte vara hemma idag med, förkylningen är bättre och det känns som att det blir bra att jobba från i morgon. Idag har jag planer för att fortsätta skrubba. Igår kväll rensade jag badkaret och handfatatet, jag lyckades äntligen stryka något och gjorde ett par doft påsar mot kattlukt. Idag skall jag gå och klippa mig och försöka hitta ett par gardiner som passar till vardagsrummet. Jag kanske också köper en blomma att hänga på fönstret och jag hade tänkt mig köpa en dörrmatta att ha under kattlådan. Såg att det var ett tips för att kattsanden skulle vara kvar i närheten och inte gå runt i hela badrummet. Det skall så klart sticka ut något så den måste vara större än kattlådan!

Det blev tyvärr ingen batning förra veckan!

Kommentarer
Postat av: allicen

Smart det där med mattan!
Teas låda är ganska stor och med tak så det blir bara sand framför den när hon går ut så behöver den ju kanske inte ligga under hela utan bara såpass att den ligger still.. ska absolut testa!

Postat av: Filifjonkan

Hej igen Vad du har varit duktig om du hann med allt det där. Fick du tag i kattmatta och gardiner då? och vad köpte du för sorts blomma då Filifjonkan är nyfiken,,,nästan svårt att välja gardiner och blommor finns för mycket ;))

Postat av: chaos

Jag köpte en vanlig murgröna, jag tycker de är så mysiga i sin enkelhet. Jag lyckades få en snygg matta till katterna som jag börjat använda redan men gardiner...jag gick in i 5 affärer och hittade inget jag ville ha så det blev inga! Jag får nog leta vidare.

2008-05-20 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback