tillbaka till bloggen...

Det har varit lite tyst här, alldeles för länge. Jag har haft lite mycket på jobbet och försökt få ihop julklapparna på kvällen så jag har helt enkelt varit lite för trött för bloggen men nu har jag hittat nya krafter och är tillbaka. Ja, jag stickar på, julen närmar sig och jag har fortfarande en massa klappar att göra, vissa har jag inte ens påbörjat än....uhhhh!


Jag skickade mitt paket för Julbytet i lördags och den har kommit fram, Eva har även öppnat den redan så ni hittar bild hos henne. Jag blev glad att hon tyckte om den och jag undrar om jag kommer att klara att inte öppna min. Jag fick en avi idag från posten så i morgon skall jag gå och hämta den, jag tror att det är mitt paket från Julbytet men pappa har också paket på gång och det skall vara en massa garn i den...förutom lite italienskt mat ( ja, garn som luktar som salami....det hoppas jag inte men man vet aldrig! ).

ITALIANO
Di ritorno! Ho avuto parecchio da fare sul lavoro ultimamente e una volta a casa mi sono data da fare con i regali. Poco tempo e stanchezza mi hanno tenuto lontana dal blog ma ora che ho ritrovato le mie energie sono di ritorno. Questa è una foto dei miei pastrocchini del momento ma sono indietrissimo! Ho spedito sabato il mio regalino di Natale, swap di Natale ed il mio pacchetto è già stato aperto...trovate la foto sul suo blog! Io ho appena ricevuto il mio, vado a ritirarlo domani e non so proprio se riuscirò a resistere alla tentazione....vorrei metterlo sotto l'albero ( quello che ancora non ho! ). Potrebbe però anche trattarsi di un pacco dal babbo che mi ha promesso molta lana e del salame...speriamo che la lana non odori di salame....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback