Tack alla!



Hoppas alla har fått en riktigt God Jul, jag saknade snön men annars var det helt suveränt! Jag öppnade julklappar i omgångar så här kommer en bild av några. Jag har fått fyra hela härvor av ekologiskt bomull, fantastisk snygga pulsvärmare från Pia...från julbytet, jag är kär i dem, tack verkligen! Klimatmat kommer jag att använda mycket, blev riktigt glad för denna överraskning, jag fick även en ekologisk almanacka, ECO Line! Två rättvisemärkta chokladkakor och en fin stickbok...jag vill redan sticka alla poncho! Jag har fått mycket mer men visar detta som visar mina intresse för miljön och stickning, jag blev riktigt glad att alla känner mig så väl! Tack alla!

ITALIANO
Spero che abbiate tutti passato un ottimo Natale come il mio. Ho fatto una foto di alcuni regali, ne ho ricevuti anche troppi e sono contetissima del fatto che questi regali erano proprio azzeccati rispettando i miei interessi per gli sferruzzamenti e per l'ambiente. Ho ricevuto quattro matasse di cotone ecologico tutte colorate...lo lavererò questa primavera-estate. Dal mio scambio natalizio ho ricevuto questi bellissimi scaldapolsi con le perline, sono adorabili! Un mio amico mi ha regalato il libricino sui poncho che non vedo l'ora di usare! Ho ricevuto due libri di cucina, uno sul cibo che rispetta il clima "klimatmat"...sono contentissima di questo libro che userò senza meno! Ho ricevuto anche un calendario ecologico e due barre di cioccolato del mercato equo! Ho ricevuto tanti altri regali e mi sento prorpio fortunata ma sono contenta del fatto che si conosca bene cosa mi piace!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Det ser härligt ut. skönt att bli så "begåvad". Jag har också ponchoboken, men har inte stickat något ännu därifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback