sticka mera!



Jag jobbar för fullt med julklapparna, igår blev jg äntligen klar med denna roliga halsduk och nu på förmiddag har jag gjort dessa två gulliga " finger puppets" för någon som har barn, jag tyckte de blev riktigt söta!



Jag vill nästan ha en till mig, instruktionerna hittar ni
här! Nu skall jag jobba vidare med nästa julklapp, jag har bara två till klappar att sticka och det är små så jag borde klara mig! Trevlig fjärde advent ni alla!

ITALIANO
Sto ferruzzando gli ultimi regali, me ne sono rimasti solo due da fare ma sono piccoli. Ieri ho finalmente finito la sciarpa colorata e in mattinata ho fatto questi simpatici animaletti per qulcuno che ha i bimbi! Le istruzioni le trovate qui, vi assicuro che potete farli in poche ore! Ora vado a finire gli altri regalini!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. men så härliga färger på halsduken och de där s, må mössen var ju underbara jättegulliga. Gläder säkert någon , Ha en riktigt God jul med dig och hoppas tomten hittar hem till dig med. Julkram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback