min första utmärkelse!



Jag har fått min första utmärkelse, det var riktigt roligt! Tack så mycket
Kerstin!

Jag skickar vidare till några av de bloggar som jag ofta går in på:

Filifjonkan

allicen

Ilsefin

hjalpstickan


husmusen

Linda

Eva i Halmstad

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Jag följer många andra bloggar inom miljö och italienska bloggar men jag valde att bara ta de svenska bloggarna så att man förstår varandra.




Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Jaha du Chaos men det var väl trevligt att du fick grattis jag tackar för min och skall försöka f plats med den med i mitt högra hörn på bloggen

Postat av: Filifjonkan

Jaha du Chaos men det var väl trevligt att du fick grattis jag tackar för min och skall försöka f plats med den med i mitt högra hörn på bloggen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback