källsortera



Malmö kör på en kampanj nu med två hundar som kan källsortera, om hundar kan sortera då måste även vi klara av det! Mycket imponerande att se dessa hundar, klicka på bilden så kommer ni fram till en hemsida där ni kan se hundarna i en kort film! Vad djur är smarta!

ITALIANO
Anche i cani conoscono i principi per la raccolta differenziata! Cliccate sul cane per trovare un corto filmato sulla destra per vedere quanto sono bravi! Nella città di Malmö stanno facendo pubblicità per la raccolta differenziata con l'incitamento che se lo sanno fare anche i cani non puó essere tanto difficile!

Kommentarer
Postat av: allicen

Haha! Tänk om jag kunde lära katten att gå till återvinningen =)

Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Åh ja jag var in till sopsorterarna på din länkade bild oh så skulle man ha det hmm.. funderar får träna mina katter kanske de kan plocka grejor ute som folk slänger lite mindre grejor i alla fall,,,Jag sorterar allt vad det går har lagt till en pyts till i skåpet mitt men de är så trångt där så jag blir tokig..men jag fortsätter väl ändå

2008-08-27 @ 10:33:38
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback