FRITID! Hurrà!!!!

Äntligen är fritid just fritid och jag får läsa och göra vad jag vill! Jag skrev tentan idag och äntligen är jag fri! åtminstone i tre veckor till resultatet kommer, jag hoppas klara mig och slippa göra om det hela för det var riktigt svårt och TUNG! Man fick ha med sig all litteratur och jag måste ha haft två tygpåsar som vägde 8 kg var! Vad ont jag fick i axlarna och vad trött jag är men ikväll får jag äntligen läsa vad jag vill. Jag har längtat i att få läsa i min roman och se hur det går. I morgon skall jag tillbaka till jobbet men det är bara en dag och sedan är det helg! Oh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ilsefin

Åååh, vad härligt det låter. Ja, inte 16 kilo litteratur, men att ha fritid, riktigt 100% fritid. mm.. jag längtar!

GRATTIS!

Postat av: allicen

Håller tummarna för dig! :)

2008-04-03 @ 21:08:00
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Frida

Post-tenta-känslan är oslagbar!

2008-04-04 @ 22:39:37
URL: http://www.husmusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback