Äntligen tillbaka!

Det blev inte mycket inlägg eftersom blogg.se flyttade och det gick inte att komma in men nu är man igång igen! det har inte hänt så mycket, jag jobbar hemma i ett par dagar för att plugga, jag har en tenta på torsdag och om sanningen skall fram vet jag inte om jag kommer att klara mig! I söndags var jag på stickkafé, vi var väldigt få denna gång och....jag fick en bok! Ja, de hade en gratis hylla så min rensning går inte så bra, man ger bort men man tar hem också. Så allicen har nog vunnit!
image95 Icke brännbara sopor! Ni förstår säkert varför jag inte kunde motstå! Jag har också lånat igen från bibblan här, jag har en hel hylla med böcker lånade som såg ut att vara intressanta. Jag kommer att skriva mera om dem när jag får chansen att läsa dem nu är det pluggandet som gäller!
image96 Ja, Sam ville vara med i bilden!

Kommentarer
Postat av: allicen

haha!! jag VANN!!!! Även om jag inte är klar ännu... jag bor fortfarande på ett sopberg :S

Va gulligt med tassen :)

Postat av: chaos

Igår öppnade jag paketet och till min stor övveraskning fanns det en tejpbit bakom remsan så lite plast vad med!

2008-04-09 @ 15:04:25
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback