Julklappar

Jag letar fortfarande efter några julklappar, det som känns bra är att jag vet exakt vad jag vill ha. Det värsta är att leta efter present utan att ha en aning om vad man vill ge bort. För det mesta har jag försökt ge bort gröna julklappar men det är inte alltid så lätt. På spår efter något så hittade jag en riktigt fin affär i gamla stan, Minh - made in Vietnam. Affären har väldigt fina saker med cool design. Det är inte rättvisemärkt men från artikel man hittar på deras hemsida verkar producenterna ha bra villkor och löner. Jag blev glad övveraskad att hitta denna butik som har precis det jag letat efter.

Kommentarer
Postat av: Mia

alla dessa julklappar, stress, har massor kvar. :/

Postat av: Jenny

Jag håller med dig!Har stickat sönder ett finger för att fixa julklappar till kompisar men det blir kul att få se deras ansikte. Jag tycker om att ge bort presenter även om det inte är så miljövänligt!

2007-12-10 @ 10:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback