äntligen diskmaskin!



När jag var gravid och väntade på att flytta in till huset längtade jag, jag längtade efter diskmaskinen som fanns i huset. Det visades senare att vi blivit lurade på den punkten, för att inte gå in i en massa detaljer kan jag säga att maskinen fungerade inte, ägarna hade köpt en begagnad maskin till visningen och ja ja...Ni kan förstå att med alla problem som vi haft det här var inget att tjafsa så mycket för men vi gjorde det vi kunde och till slut köpte vi då en ny maskin ( vi fick en liten liten ersättning för den, något skamligt men men... ). Då fick vi på plats idag det jag längtat efter! Det blev denna maskin från
Cylinda, svanenmärkt ( vilket ger hela 5-års garnti! ) och som skall vara rätt tyst. Vi har inte provat än men jag hoppas verkligen den är allt den lovar och hur som helst, nu slipper jag diska för hand!

ITALIANO
aspettavo con ansia di trasferirmi nella casa nuova, una delle cose meravigliose era avere la lavastoviglie ma siamo rimasti fregati. I vecchi padroni ne avevano comprato una usata solo per bellezza, per i compratori così siamo rimasti fregati dato che questa non funzionava. Dopo diversi compianti, che non hanno dato frutti, abbiamo comprato una lavastoviglie nuova, con il marchio nordico dell'ecologia. Dovrebbe anche essere piuttosto silenziosa ma ci è arrivata oggi e ancora non l'ho provata quindi vi farò sapere più avanti se siete interessati!

Kommentarer
Postat av: allicen

Fy sjutton vilken dålig stil! hoppas ni har haft en bra mäklare att prata med iaf...

Postat av: allicen

Fy sjutton vilken dålig stil! hoppas ni har haft en bra mäklare att prata med iaf...

2010-01-12 @ 20:19:46
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Vi fick så pass lite ersättning att mäklaren skämdes och eftersom han hade själv lovat mer så skjuter de till så att det blir den summa han sagt. Han skämdes säkert men det var inte mycket man kunde göra!

2010-01-12 @ 23:31:06
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos, S roligt har du fått hem en ny diskmaskin Ja det förenklar saken mycket . Sparar tid med och om den är svanenmärkt så är den ju bra för energin med Härligt. Hoppas du och Liam mår bra han är så söt kikat på honom igen i sin fina tröja.

2010-01-14 @ 23:27:24
URL: http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback