dax igen



I morgon är det dax igen. Jag började min behandling förra veckan och får numera järndroppar två gånger i veckan och jag känner mig som den här stackare med nålar jämt! Jag har ingen känsla av att behandlingen hjälper men håller ut! Det första två gångerna gick det inte alls bra, det gjorde ont, det blev blåmärke och svullnader men den här vecka gick det faktiskt riktigt bra så min rädsla är lite mer tam! Jag hoppas att i morgon det går lika bra, så håll tummarna för mig. Efter behandlingen kommer jag så klart att få ta blodprov, alltså mer nålar...uhm, jag gillar inte nålar så mycket nu för tiden!

ITALIANO
L'altra settimana ho cominciato la serie di flebo per curare l'anemia ma devo dire che non mi sembrano aiutare molto e sono piuttosto dolorose...insomma mi sento proprio come questo omino! Per fortuna questa settimana mi è andata bene e non mi hanno fatto molto male, spero che anche domani siano così bravi! Mi raccomando, incrociate le dita per me!


Kommentarer
Postat av: allicen

Låter inget kul alls! hoppas verkligen att det hjälper i alla fall...

Postat av: Samtal från min trädgård

Stackars dig, hoppas att det hjälper så du blir lite piggare och ska må så där bra, som man brukar göra på slutet innan bebben kommer.

Vi syns kanske nästa helg?

2009-09-26 @ 08:21:19
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: chaos

Det gick rätt bra igår och nu är det bara en gång kvar. Än har jag inte känt mig piggare men det sägs att det kan ta några veckor innan behandlingen har effekt! Självklart syns vi nästa helg! Kramisar till båda!

2009-09-26 @ 10:52:46
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback