Taken



Lite film har det faktiskt blivit på sistone. Ni har väl inte missat Hitchcock filmerna på SVT2 tisdagar, de går lite sent 22.30 men de visar filmer som man inte ofta får se denna gång vilket jag tycker är väldigt spännande. Jag har spelat in och titta på dem i efterhand. Jag kanske pratar lite mer om dessa filmer senare om ni önskar veta mer om dem! På en bättre tid som jag bestämde själv tittade på denna film Taken, lite mycket action, jag fick huvudvärk eftersom vissa scener var alldeles för snabba för att registreras men vilken inblick man fick angående kvinnohandeln! Vad hemskt! Sista ljudboken jag lyssnade på handlade också om kvinnohandeln men bilderna, de tränger verkligen in i hjärnan! Jag tyckte filmen var bra även om den var överdriven...ja, en mot många många fler men betyget blir : 3+

ITALIANO
Ieri ho visto questo film d'azione, un po' esagerato per i miei gusti ma devo dire che apre veramente gli occhi sul commercio delle donne. Che cosa orribile! Questo film è per chi ama l'azione, alcune scene erano talmente veloci che è stato impossibile registrarle ma potete immaginare uno contro tutti, tanti, moltissimi...insomma, esagerato ma come voto gli do un bel 3+

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godförmiddag Chaos åh hu så otäck filmtrailer ja och de tär ju så det är liknande i alla fall. Otäcka saker.

Världen är rätt hemsk i viss avseenden. Jag tror inte jag skall se den då blir jag mörkrädd när man bor själv i ett hus. Det knakar och knäpper och låter ibland så man funderar ju redan. Har börjat undvika sådana där hemska saker numera ,,lite ynkligt kanske men ja det tär så det är.Ha det bra sniffar tycker jag känner det lutar nybakt sockerkaka här,,,mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback