zen hem



Kommer ni ihåg denna bok? Jag lånade den i augusti och äntligen nu i helgen läste jag klart den! Ja, jag brukar ha olika böcker på gång samtidigt så det drar ut på tiden med vissa. jag tyckte om den, enkelhet och naturinspirerad skall hemmet vara och det är precis det jag skulle önska att mitt hem var. Det hela betraktas på ett ekologiskt och miljövänligt sätt vilken var så klart en fördel! Den är också rätt kreativ med några exempel på projekt man kan utföra och det var det som inspirerade mig att köpa tyget till lampan, jordnära färger med ett tyg som var så naturlig som möjligt, lin. Det beskrivs i boken vilken effekt man kan uppnå med olika tyger och för mig som inte jobbat med tyger tidigare var det faktiskt väldigt bra. Jag hade annars gått vilse i tygbutikerna! Låna gärna den på biblioteket och bläddra lite i den, den har fina bilder!

ITALIANO
Finalmente ho letto questo libro che avevo preso in prestito da agosto! Di solito leggo diversi libri insieme per questo ci vuole tempo per alcuni di questi, dipende da cosa ho voglia di leggere, come mi sento! Si tratta di un libro di arredamento che tratta la semplicità e la ricerca della natura, di elementi naturali per arredare la casa che naturalmente sono due fattori che mi interessano molto. posso solo lasciarmi ispirare da questa semplicità inesistente nel kaos di casa mia! Buona ispirazione e belle immagini!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Jamen så bra att du gillade boken. Visst får man ibland mycket god vägledning av böcker. Inte dumt alls det

Postat av: allicen

Hallåj!



Jag har börjat med dina markörer, men bestämde mig för att ta en paus och vänta in lite nytt som jag beställde... hoppas att det är ok? Annars får du skrika på mig om det tar för lång tid!!

2009-01-27 @ 18:02:32
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Samtal från min trädgård

Får väl låna boken, när du har lämnat tillbaka den. Är också intresserad av allt österländskt. Du får skylla på mig att Allicen är sen, det är mig hon "bråkar med"

2009-01-27 @ 19:35:47
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Allicen: Ta det lugnt, jag väntar! Kramis



Samtal: jag har redan lämnat tillbaka boken så det är bara att gå på bibblan och låna den! Tyllra har stickafé nu på måndag, jag tänker gå dit och kika lite, är du med? Kramis



Filifjonkan: Jag gillar att få inspiration från böckerna. Har du tips för mig om en bra ljudbok? Jag är lite sugen på något roligt! Kramis

2009-01-27 @ 20:03:59
Postat av: chaos

jag skrev kommentaren men mitt namn försvann!

2009-01-27 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback