jobba jobba jobba



Och så var det med semestern, jag firade idag min sista semesterdag med en stor bit chokladtårta, grädde och jordgubbar! Något mer smaskigt får sedan onvänta helgen när man har tid igen att baka lite! Jag har njutit och tagit det lugnt på min lediga tid, jag har haft besök från min syster från Italien vilket har varit mycket roligt! Det skall bli roligt att sätta igång igen, jag har nämligen inte stickat så mycket och inte heller läst så mycket! Jag har bakat en hel del, suttit på balkongen och gjort lite Sudoku...jag gjorde också en liten utflykt till Uppsala! Jag tror även att katterna var glada att man var hemma, någon har hittat ett bra ställe att sova på...bild kommer nog imon!

ITALIANO
Purtroppo è ora di tornare al lavoro. Ho festeggiato questo mio ultimo giorno di ferie con un bel pezzo di torta al cioccolato, panna e fragole! Ho passato queste ferie in tranquillità con una bella visita da parte di mia sorella da San Marino! Mi sono divertita a fare dolci nel tempo libero e sto pensando alle nuove cose da esperimentare per l'autunno. Anche se non é bellissimo dover lavorare sono contenta delle cose che comporta, le amicizie ritrovate e il ritorno di certe rutines come gli sferruzzamente, knit café etc. Mi sono riposata  mi aspetto un bellissimo autunno con tante novità!

Kommentarer
Postat av: allicen

Mmm.. det där såg gott ut

Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos men så trevligt har du haft din syster på besök.Visst är det något spe med en syster när man blir lite vuxen du vet,,har med en syster som man älskar men lillebror gick ifrån oss för 2 år sedan sorgligt, Men så gott det er ut smygsmakar lite i ena kanten åh vad gott,,,. Ja man skall vila och njuta å semestern så man orka med ett års arbete till Stickningen väntar in dig skall du se. Kan förstå att dina katter njuter när du är hemma med dem.

2009-08-05 @ 15:32:43
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback