promenad i lilla staden

image136

Jag är på bättringsvägen men jag är väldigt snorig och nyser en hel del. Hostan börjar ge sig dock. Jag bestämde mig för att sluta vara en latmask och tog min första promenad för säsongen. Det fanns ingen folk som gick runt bara några hundägare och det är lugnet som jag tycker om mest av denna lilla stad.
Nu som jag har laddat om batterierna till kameran tog jag ett par bilder av badrummet...det ser inte så jättebra, jag är en usel fotograf och inredare men lite bättre än tidigare blev det.

image137
image138
image139

Just sista hyllan skulle jag vilja få bort allt på och bara ha levande ljus men jag har ingen plats att ställa dem så det får bli så ett tag. Den röda djävul, jo-jo och lilla leende mönstret är sminkpaletter....så det tar ett tag innan de försvinner. Det finns en massa färger i dem.



Lilla djävulen är sönder, jag fick den för några år sedan från ett paket från pappa och den hade gått sönder redan när jag fick den. Yo-Yo har jag själv köpt men resten har jag fått, även parfum. Jag tycker det är så kul att få det att jag har svårt att släppa taget. Jag skall nu lära mig att genast ge bort sådant som jag inte behöver och inte börja använda det, sedan kan man ju inte ge bort det. I år fick jag dessa i julklapp från pappa:


Ögonskugga och glitter till kropp och ansikte. Färgerna passar så bra på vintern att jag inte kunde låta bli men nu undrar jag varför jag använde dem...det är bara en liten liten del av alla smink produkterna jag har, inte så konstigt att jag inte får plats i skåpen!

Kommentarer
Postat av: allicen

jag håller också på att rensa i badrummet... har slängt massor med saker som blivit för gamla men nån mer plats har jag inte fått för det :O

Postat av: Hanneles paradis

Vacker bild.

2008-05-18 @ 13:25:18
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback