för mycket grejer...

Jag har börjat ta tag i badrummet men jag måste ta det i omgångar. Hur kan jag ha så pass mycket grejer? Jag behöver båda två skåpen som finns där, minst! Jag kan väl inte behöva allt det där! Jag skall gå igenom det hela noggrannt och rensa ordentligt, jag kan inte förstå att det är grejer precis överallt! varför har jag 6 någellackar när det räcker med en? Jag har tre hårprodukter som jag inte använder, varför är de kvar där? Jag vill inte slänga saker men då får jag se till att bli av med dem på något sätt! Jag skulle nästan behöva bli av med just allt!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmidddag Chaos..hahaha skrattar ja det är förenat med livsfara att öppna badrumsskåpen har du inte lärt dig det
mer skratt. Å så mycket onödigt man har just så där som du beskriver halvfulla flaskor och gele som är cement ja ögonskuggor skall vi inte nämna ens i sammanhanget eftersom de har en otrolig förökningsförmåga hur det går till begriper jag inte,,,som sagt rensning hos mig med kanske
lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback