Uppdrag till pappa?

Min pappa älskar att skicka mig paket från Italien, eftersom det är något han verkligen tycker går jag med på det! Han brukar få lite uppdrag från mig, problemet är att att han inte har någon måtta. Om man frågar efter en sak så får man minst tre och om man inte säger något till nästan gång får man tre till! Han är så gullig. När jag frågade efter näsdukar i tyg frågade jag efter 5 st. men fick 6 ( jag tyckte inte att det var så farligt för en gång skull ). Nu frågade jag honom efter ekologisk plastfri tvål....1 som sagt och idag fick jag ett paket.

image53

Ja, jag fick 5 st där tre är helt plastfria. Jag vet dock inte om de är ekologiska men på vissa står det att det är 100% gjorda av naturprodukter och de två små, ja, de fungerar även som shampoo! Tvål blir inte dåligt, nu slipper jag leta och köpa det så det är helt okej men han måste få ett nytt uppdrag annars finns stor risk att jag får 5 tvålar till nästa gång! Jag vet inte vad jag kan få hjälp med denna gång så jag tar gärna emot förslag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svara på dagens fråga i min blogg är du snäll:)
emjas.blogg.se

Postat av: allicen

*skratt* vilken gullig pappa du har :)

2008-03-08 @ 22:17:47
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Hanneles paradis

bra pappa

2008-03-10 @ 19:09:00
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Strumpstickan

Jag köper vegetabilisk tvål med Neem i från Indien, här på Hisingen.. den är bra med glycerin itsället för slaktavfall men är det glycerin som är plast?

2008-03-11 @ 07:46:03
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback