städning på jobbet!

Igår kväll bestämde jag mig för att börja rensa på jobbet och något blev det gjort idag. Jag rensade inte mitt arbetsrum än men med hjälp av en kollega så gjorde vi om den gemensamma postrummet som såg urtrist ut! De var många som klagat över rummet men ingen lyfte ett finger ( vanligt va? ). Jag körde igång lite försiktigt och fick hjälp som sagt, resultaten var slående, vi lyckades riktigt bra och nu kan man gå runt i rummet som känns luftigare! Det var en bra insats för den gemensamma arbetsmiljö, själv tycker jag att det är viktigt att vi trivs på jobbet med tanken att vi är där oftast! Jag tror att det behövdes eftersom arbetsklimatet är lite utsliten hur vissa perspektiv. Jag försöker hitta på saker som för medarbetarna närmare varandra...Jag ser verkligen fram den nya projektet. jag är väldigt imponerad över att jag kunnat hålla tyst än, vi får se hur länge det varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback