inredning

image81 Bland böckerna jag lånat från biblioteket finns denna bok om inredning. Jag har bara haft tid att bläddra lite i den och det finns nog ett par kapitel som kan vara intressanta för min del. Det som jag alltid blir fascinerad över är hur lite prylar det finns med i bilderna, precis så skulle jag vilja ha det. Inga prylar! Men jag har för många, oftast har jag inte köpt dem men fått dem! Jag tänker fortfarnade hur jag skall göra i vardagsrummet men jag måste först bli av med saker för att kunna ta tag i det. Så här ser en del av vardagsrummet ut , titta inte för mycket på mitt kaos bara! det ser inte alls ut som det brukar se ut i kataloger och tidningar!
image82

Det här är halva vardagsrummet, mellan TVn och bokhyllan finns det en öppning som går mot hallen och ytterdörren och bakom bohyllan fanns det datahörnan. Stationära datorn är borta men bordet har inte haft tid att få bort än. Jag hade tänkt mig ha soffan där men den är nämligen för stor på den där korta väggen. Jag är inte så sugen på att ha alla möblerna längst väggarna heller....Har ni någon idé för att lösa mitt kaos är ni välkomna!

Kommentarer
Postat av: allicen

Är det en hörn soffa du har?

Postat av: Anonym

nej, det är en vanlig 3-sits

2008-03-23 @ 15:51:32
Postat av: allicen

jaha.. men hur mycket för stor är den då? är det att den går ut en bit i dörröppningen eller...

2008-03-23 @ 20:21:07
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

Japp, det är en öppning men ingen dörr! Jag kan inte ha saker i vägen eftersom jag har dålig balans och skulle slå i mig hela tiden....

2008-03-24 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback