Ny garderob gratis?

I höstas hörde jag talas om swap för första gången som är tydligen väldigt populär i USA. Har man tröttnat på något plagg eller kommer man inte in i sina jeans så har man möjligheten att få rätt storlek helt gratis genom att byta kläder med andra. Smart va? Nu på fredag har den som bor i Göteborg chansen att delta i en sådant, jag missade tyvärr den som gick i Stockholm för en vecka sedan...skall hålla utkik för flera tillfälle dock! Jag hade inte haft något emot att byta ett par byxor, lite stövlar och skor. Jag får spara det till nästa gång, jag försöker dock att inte köpa kläder, skor, handväskor osv. Allt som jag har tillräckligt av egentligen. Får dock köpa strumpor, underkläder och 2 byxor eftersom de två jag har är slitna och kommer att gå sönder snart. Inget att oroa sig för mycket för eftersom jag har en massa tjolar med roliga italienska strumpbyxor...får se om jag kan ta kort någon gång så ni förstår vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: allicen

Smart idé! lite som bytardagarna man har i skolan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback