Januari

Jag är rätt nöjd på hur januari månaden har gått! Jag kan inte räkna hur många gånger jag har klappat katten, mysat med min son och min sambo men jag har varit hemma en hel del och njutit av familjen. Jag har även haft en familjemiddag med min mamma och mina syskon på besök! Jag har stickat lite även om ingen är klart än...det känns i alla fall som man kommit in i rutinerna. Jag har lyckats läsa en bok och jag har tränat:

Yinyoga : 3 gånger
Poweryoga : 1 gång
Nack/axelgympa: 3 gånger
Taichi: 1 gång

Nu har jag en tid för att träna, för att sticka och för att läsa och de tider känns bra. Sedan finns det en massa annat man vill göra och man får ändra lite i sin schema men just nu känns det riktigt bra!

ITALIANO
Gennaio già è finito! Ma io mi sento bravissima! Mi sono veramente data da fare questo mese ed ho trovato il tempo per sferruzzare, leggere un libro, fare sport e naturalmente passare delle belle ore in famiglia. Devo dire che sono molto contenta del risultato, spero di riuscire a continuare così tutto l'anno ma...si parte sempre bene!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback