liten tröja

Jag har inte uppdaterat bloggen på länge, det känns som att tiden inte räcker till egentligen så det kommer att bli lite sporadiska inlägg när jag kan. Jag skulle vilja ha lite mer egen tid men just nu går det inte så jag gör det bästa jag kan. Jag antar att det är så att ha små barn!
Precis igår blev jag klar med en liten tröja till sonen, visst blev den fin? Det är ett mönster från
garnstudio.



ITALIANO
Non ho molto tempo ultimamente quindi il blogg soffre un pochino comunque cerco di fare del mio meglio per scrivere due righe ogni tanto. Per il momento lavoro a tempo pieno, mi occupo del piccolino prima che vada a letto e poi se mi rimane un po' di energia sferruzzo oppure leggo ma avanzo lentamente. Finalmente la maglietta alla quale ho lavorato per qualche mese è completata. Sono molto contenta del risultato e non vedo l'ora che il mio piccolino la metta!

Kommentarer
Postat av: allicen

Så klart att det får bli lite som det blir men då är inläggen väldigt efterlängtade när dom väl kommer också!

Postat av: Kerstin

Jättefin kofta. Den egna tiden är mycket värd när man har små barn även om man njuter av tiden med barnet.

2010-11-29 @ 11:11:58
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Milena

Ehi...ciao cara...è un pò che non mi faccio sentire ma è stato un periodo un pò di corsa...ho cambiato anche il mio blogghino, quello di prima mi dava sempre dei problemi e adesso pare anche che me lo abbiano chiuso definitivamente...sono contenta di sentire che stai bene, anche se anche tu un pò di corsa...

Ti abbraccio forte forte e ti auguro di passare delle feste davvero serene.

Milli

2010-12-06 @ 00:16:40
URL: http://milli-stitchandmore.blogspot.com
Postat av: Samtal från min trädgård

Den var ju superfin!

Postat av: Kerstin

GOTT NYTT ÅR

2010-12-30 @ 09:14:18
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback