bolero

Min bolero blev klar när jag hade besök. Jag har lyckats sticka en del och är helt nöjd med den. Jag tänker ha på mig den i kväll för först gången. Jag och min sambo skall gå på bio, första gången ute, det vr så länge sedan! Hoppas Liam är snäll med mormor!



Instruktioner till boleron hittar ni
här. Det är bara att skapa ett eget konto, det kostar inget!

ITALIANO
Mentre avevo ospiti in visita sono anche riuscita a finire il mio bolero! Mi piace molto, è caldissimo essendo di lana e penso proprio di usarlo stasera per la prima volta andando al cinema con il mio tesoro! Speriamo Liam faccia il bravo con la nonna! Trovate le istruzioni per il bolero qui, basta farsi un conto e non costa nulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback