ny mobil



Efter mycket om och om bestämde jag mig för att äntligen köpa en ny mobil. Min var 8 år gammal, fortfarande snygg enligt min uppfattning men batteriet var helt död, det räckte att någon ringde att den sedan lade av och det var svårt att få tag i en ny batteri för ett sådant gammalt modell. Jag hade haft det så i två år så nu med en liten bebis tyckte jag att jag behövde något mer pålitligt så slog jag till. 990 kr för en grön mobil, japp, Naite från Sony Ericsson har alla funktioner man behöver, är smidig och en miljövänlig mobil av återvunnen plast, energisnål laddare mm. Nu har jag haft den i några veckor och är helt nöjd med den. Nu behöver jag bara sticka en fin mobilfodral till den!

ITALIANO
Ho comprato un cellulare nuovo. Il mio l'avevo avuto per 8 anni e ormai non ce la faceva più. Ogni volta che qualcuno mi chiamava dopo non dava segni di vita ed una batteria nuova per un modello così vecchio è stato impossibile trovarlo così per pochi soldi ho comprato un cellullare così detto ecologico. Infatti il modello Naite della Sony Ericsson è fatto di plastica riciclata, ha il ricaricatore a basso consumo di energia e molte altre cose per non parlare del fatto che ha tutte le funzioni di cui ci si aspetta che un cellulare abbia! Mi è sembrato un affare ed un cellulare nuovo mi serviva dato che voglio essere raggiungibile senza intoppi per il mio piccolo in caso non sia con lui, non si sa mai! ora non mi manca che sferruzzare un bel calzettino per il cellulare nuovo!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback