Paket från Finland!



Tack så mycket Åsa! Jag skall genast unna mig en kopp te ( det doftar så gott! ) om Liam sover tillräckligt länge, det får annars bli senare ikväll! Jag är med på
Stickameras garn och te byte. Det var länge sedan men när jag såg att det var byte på Stickmors sida tyckte jag det var dags att komma tillbaka till stickgänget! Det har jag saknat lite men det känns nu som man börjar komma tillbaka till det man älskar. Visst är det en härlig färg på garnet! Sockgarn från 7 Bröder uppskattas högt här, det är väldigt bra kvalitet på det garnet så tack igen snälla Åsa! Jag hoppas att personen jag skall skicka mitt paket ( snart ) också blir lika glad!

ITALIANO
Finalmente ho deciso di tornare nel giro degli sferruzzamenti e mi sono iscritta allo scambio di lana e te. Ho ricevuto il mio pacco oggi, dalla Finlandia pensate un po'! Sono contentissima, guardate che bel colore di lana e il te profuma di un dolce! Spero il piccolino dorma un po' in modo da poterne assaggiare subito una tazza!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback