från härva till nysta

Jag har provat min nya leksak och visst är det häftigt. Äntligen en fin nysta som man kan sticka inifrån! Jag beställde den från min vännina A. som kände någon som kunde tillverka något sådant. Hon har en likadan "pinne" som hon köpt för flera år sedan i Danmark och det är lite svårt att få tag i sådana nu så jag hade verkligen tur med mig! Lite oproffsigt så här i början men finare nystor kommer det att bli!



ITALIANO
Da matassa a gomitolo. Finalmente ho provato il mio giochino nuovo fatto su commissione da un'amica. Ora posso fare dei bei gomitoli dove si può cominciare a sferruzzare dall'interno, mica male. la mia amica ne aveva uno comprato tanti anni fa in Danimarca e conoscendo qualcuno che poteva farmene uno sono stata veramente fortunata dato che è paticamente impossibile trovarne uno ora...o lo si trova in Italia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback