lyxfrukost

Någon väldigt snällt gav mig ett fantastiskt present på jobbet, egen gjord jordgubbsmarmelad! Visst var det snällt! Den är riktigt god, jag passade på att smaka på den med varma våfflor till frukost! Jag hade även glass till!




ITALIANO
Cialde a colazione con marmellata di fragole fatta in casa! Qualcuno molto generoso mi ha regalato questa marmellata buonissima ed io ne ho approfittato con l'assaggiarla questa mattina con una bella cialda calda. Sto mangiando un po' di calorie perchè ho avuto un po' di problemi a salire di peso ma ora mi sto riprendendo.

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Gratulerar ännu en gång till huset och en bra sak är ju att vi blir nästan grannar! Hur kan vi ha en sådan tur?

Så härligt med ett så fint hus.

Postat av: chaos

Tackar tackar! Jag tycker också det är trevligt att vi nästan blir grannar, jag kan se framför mig mysiga stickstunder och fika! Kramis

2009-10-09 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback