sjuk

Det har varit lite stilla på bloggen och det beror på att jag är sjuk. Den där hostan jag fick innan jag hade semester blev bättre men den gick aldrig av och nu verkade den bli sämre istället för att avta därför uppsökte jag läkare igen och fick en annan medicin. Hostan har tagit lite på krafterna så efter jobbet har man inte haft mycket energi för annat. Jag hade tänkt mig göra ett inlägg idag och visa min favorit inköp som jag gjorde under semestern men...den är mysteriöst borta! Ja, jag hade köpt en liten liten gullig sak och lagt den i bokhyllan men jag misstänker att katterna har använt det som leksak och nu är den borta! Jag har letat under skåp och soffa men inte kunnat hitta den. Jag hoppas att den inte hamnade i dammsugare i helgen....uhm, om jag lyckas skaffa fram en bild skall ni få se den. Jag är själklart ledsen att den är borta och jag hoppas verkligen hitta den!

ITALIANO
La tosse che mi è venuta prima di partire per l'Italia non se n'è ancora andata e anzi sembrava peggiorare questi giorni percui sono tornata dal dottore. Speriamo la nuova medicina funzioni meglio! Avevo pensato di scrivere di uno dei miei acquisti ma questi sembra essere scomparso! Essendo di misura molto piccola l'avevo messo sulla libreria ma temo che qualcuno...con la coda...l'ho abbia scambiato per un giocattolo! L'ho cercato sotto tutti i mobili ma niente da fare, spero solo non sia finita nell'aspirapolvere che ho passato questo fine settimana! Vedro di cercarlo per bene nel fine settimana quando ho più tempo e se avrò fortuna ne vedrete anche una foto!

Kommentarer
Postat av: allicen

Men du vad konstigt det där är... jag fattar inte vart dom gör av sakerna! Tea har tre små mjuka bollar som hon vårdar som sina bebisar, 'pratar' med dom, matar och tvättar dom, men nu är dom bara borta! alla tre! jag har letat på alla tänkbara ställen men dom står inte att finna någonstans :O



Hoppas du hittar din grej för nu blev ju jag nyfiken på vad det är!

Postat av: Filifjonkan

Men hej Chaos. Det var ju så ledsamt är du inte av med den där hostan ändå.Hoppas du får en bra medicin nu som hjälper Man blir så slak när man inte mår bra. men jisses så du tror katterna roat sig med din lilla semestersak! Ja de är ju mästare i att leka med små grejor och bära runt dem. Kolla under soffkuddarna där brukar jag hitta både det ena och andra faktisk!

Kram på dig

Postat av: Ulrica

Gå in på Hjälpstickan och läs på första sidan. Mejla mig din adress så får du paket på posten.

2009-05-07 @ 19:18:49
URL: http://www.hjalpstickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback