Marknad på fredag



Kommer ni ihåg sjalen? Idag har jag fått tillbaka den. Jag misstänker att om jag repar upp en del så kommer den att bli förstörd därför tänker jag låta den vara som den är och istället försöka sälja den på marknaden på fredag. Vi är några stickare som kommer att ha ett bord på marknaden och försöka sälja en del, jag skall sälja det som inte blev sålt och sjalen. Jag skall försöka sälja min calorimetry, två virkade halband, ett par benvärmare och 5 mobilstrumpor...jag sålde bara två sjalar i vintras så allt blev liggande! Och jag håller på att sticka den andra halvante så om den blir klar kan jag kanske försöka...Det blir i alla fall några saker sedan får vi se! Jag tänkte sälja sjalen som den är och sticka en annan till den besvärliga kunden!

ITALIANO
Venerdì ci sarà il mercato qui nella piccola cittadina e siamo in quattro ad esserci organizzate per avere un tavolo e cercare di vendere le nostre cosine. Io cercheró di vendere le cose che vedete nelle foto, si, anche lo scialle rosa...per la signora ne faccio un altro, molto più semplice cominciare da capo che dover rifare una parte! Oltre a queste cose ci sono anche 5 calzettini per il cellulare ed un altra collana fatta all'uncinetto! Io spero tanto che queste cose, non riuscite a vendersi quest'inverno siano attrattive ora al mercato ma si vedrà!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback