De tre musketörerna



Det är inte ofta det händer men ibland går jag på teater! Jag hade köpt biljetterna till någon som Julklapp och vad bra det var, det är nämligen mycket svårt att få biljetter nu! Det här var en "musical" med rock musik från 80-talet, ja, kommer ni ihåg, Europe, Michael Jackson, Madonna, Prince, Bon Jovi mm. med "de tre musketörerna" som berättelse i bakgrunden. Hemskt roligt var det, riktigt bra gjort! Den kommer att gå även till hösten så om ni vet ni är i huvudstaden någon gång kan det vara ett riktigt bra tips! Vill ni veta mera kan ni gå
här!

ITALIANO
Non molto spesso ma ogni tanto faccio una visitina a teatro. Questo fine settimana ho visto questo "musical" veramente bello e divertente. La musica è quella rock degli anni 80, Madonna, Europe, Bon Jovi, Prince etc. e la storia di sottofondo é quella dei tre moschettieri...che combinazione, molto dinamica e divertente. Questo musical mi é piaciuto molto e non sono l'unica, i biglietti sono ormai impossibile da trovare...io li avevo comprati come regalo di Natale e per fortuna! un mio amico l'ha visto un paio di settimane fa e già ha comprato il biglietto per rivederlo ma prima della prossima stagione, in autunno non si rimediava proprio niente! Se volete dare un'occhiata alle foto ( purtroppo poi é tutto in svedese ma le foto si possono sempre ammirare ), tanto per farvi un'idea le trovate qui!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Hoppas att du inte blir sjuk nu till Syfestivalen! Har precis haft både man och barn sjuka och nu verkar dottern sjuk igen med ont i halsen etc.....Annars är vädret ju varmere än på länge, så jag är lycklig.

Postat av: chaos

Tack! Jag hoppas verkligen jag klarar mig, skall gå förbi apoteket och köpa lite hostmedicin som brukar fungera fantastiskt bra! Kramis

2009-03-31 @ 15:32:08
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos Åh så roligt har du varit på teater.Det blir liksom mer levande att se och man är med i handlingen på ett annorlunda sätt också.Ja skall komma ihåg detta för jag tror det är något jag skulle vilja se med om det kommer någorlunda i närheten till hösten. Ha det så bra.Kram

Postat av: Filifjonkan

God onsdagsmorgon Strålande sol hos Filifjonkan kalasväder är det hoppas sammalunda hos dig och att förkylningen har backat efter hostmedicinen! Här kan man sitta på farstubron och sticka om man skulle vilja..Kanske är din balkong skön nu att vara på minns att du satt lie där förra året. Ha det så gott och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback