Box 21

När man pendlar mycket så har man åtminstone chansen att lyssna på mycket och denna gång blev det ljudboken Box 21 av Roslund & Hellström. Vilken deckare! Lite för mycket på gång kanske eftersom det är två fall som händer samtidigt men spänningen kan man inte komma ifrån. Bra bok men så klart blir man förbannad på slutet precis som den förra boken av dem jag lyssnade på! Bra ljudbok som jag kan rekommendera!

ITALIANO
Con il viaggio lungo mi sono tenuta compagnia ascoltando questo libro, Box 21 di Roslund & Hellström ma non so se c'è la traduzione in italiano, comunque un libro di criminalità molto buono!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis du hare vunnit ramarna i min blogg! Maila mig bara din adress!

Postat av: Anonym

Frida: Oh vad roligt! tack så mycket, jag mailar dig på en gång! kramis

2009-03-26 @ 18:58:00
Postat av: Hannele förvånad

jag har inte börjat lyssna på böcker än.

2009-03-26 @ 21:39:05
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Filifjonkan

Ja vist är ljudböcker bra att lyssna på när man skall sitta på buss eller tåg eller vad man nu åker med. Men ibland hetsar man upp sig om det är spännande med eller sorgligt. Man lever sig i i handlingen. Man får ha koll om medresenärerna börjar stirra konstigt på en hi hi... Trevlig helg på dig och hoppas du är ledig nu

Postat av: chaos

Ljudböcker är fantastiska! Då har man fria händer och man kan sticka eller göra något annat. Några ljudböcker blir det även för min del!

2009-03-28 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback