bloggen och benvärmare

Bloggen verkar ha lite problem, jag gjorde ett inlägg igår som är publicerat men nu har det gått över 24 timmar men det synts inte på någon webbläsare...den kanske blir synlig om jag gör ett nytt inlägg, vi testar lite! Idag har vi haft vår lilla stickcafé och vi blev 4 stycken! En person mer än vanligt! Jag hade tur eftrsom denna veckan kommer jag inte kunna på på stickcafén hos frissan eftersom jag skall på kurs och ville gärna lämna in mina benvärmare till försäljning och någon väldigt snäll skall hjälpa mig med detta!



ITALIANO
sembra che il blog abbia qualche problema tecnico, quello che ho scritto ieri è pubblicato ma ancora non ho visto niente...vediamo! Oggi al knitcafé ho chiesto a qualcuno di aiutarmi, vorrei mettere in vendita questi scaldamuscoli che ho finito ieri ma mercoledí arrivo a casa tardi in quanto devo fare un corso un po' lontanino e sono stata così fortunata da trovare aiuto! Voi che ne dite, a me piacciono molto, chissá se qualcuno li vorrà comprare!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Ser lika fina ut på bild som i verkliga livet.

Postat av: Filifjonkan

Jamen så fina du gjort gott att dra på en ruggig kväll eller efter gympapasset kanske. Duktig du är som stickar så det bara blir klart direkt Millis på bloggen stickar sig en klänning hon är med jätteduktig länken till hennes finns i min högra spalt om du vill se hennes grejor. Hoppas du får dina benvärmare sålda nu då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback