Änglar och demoner

I fredags var jag på bio, det har varit ett tag sedan så det kändes riktigt bra. Jag var på bio här i lilla staden, vilket mysigt liten biosalong, man känner verkligen att man är på landet men jag gillar det här små skaliga känsla man får! Filmen jag såg var Änglar och demoner med Tom Hanks. Jag ville lägga in en youtube snutt som vanligt men det verkar vara svarare nu för tiden så ni får nöja er med en länk. Jag tyckte om filmen även om den hade fått lite dålig kritik, men kritiken anser jag mer vara till boken än filmen eftersom kritikerna verkar ha lite problem med berättelsen! Det var rätt mycket som var annorlunda från boken men filmen fungerar väldigt bra så jag har inga speciella synpunkter. Jag fick den underhållningen jag förväntade mig helt enkelt! Betyg: 4

ITALIANO
Angeli e demoni
Venerdì sono stata al cinema, si finalmente, dopo tanto tempo era proprio ora! Il visto l'ultimo film con Tom Hanks e nonostante le critiche non siano delle migliori io mi sono divertita e devo dire che il film mi è piaciuto molto. Un film d'azione proprio di quelli che mi aspettavo. Il film é un po' diverso dal libro ma funziona molto bene, non mi é mancato nulla delle parti tolte! Voto: 4

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis på Hisingen

jo, den är ju speciell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback