livet från den andra sidan




  Äntligen lite film!  När jag bokade biljetter för denna film visste jag inte vad det handlade om och hade inte läst recensioner heller så det var en glad överraskning! Filmen är riktigt rolig och mycket p.g.a. huvudpersonen som är lite annorlunda och har en associal beteende. han tycker nämligen inte om folk överhuvutaget men blir tvungen att sluta tänka bara på sig själv under speciella omständigheter! Bra skådespeleri  med rolig humor! Betyg: 4

ITALIANO
Finalmente al cinema dopo tanto tempo! Non sapevo assolutamente niente di questo film "Ghost town" ma mi sono proprio divertita. La storia non è nuovissima ma il personaggio principale é molto divertente nella sua anomalia, è molto associale ed odia le persone in genere. da circostanze molto inusuali è però costretto a pensare anche ad altri e smettere di pensare solo a se stesso! Voto: 4

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Du har en utmaning på min blogg! Ser framemot svaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback