lampan nu...



Vad snälla ni är som lämnade en massa kommentarer med idéer till lampan, så här ser den ut! Lampan i mitten är nog trasig för annars lyser hela den. Stommen...ja, den har bara två metallringar en på toppen och en i botten, jag har båda...jag hade också tänkt på ett tunnt tyg men kan inte sy....så jag tänkte kanske sticka en? Jag är riktigt dåligt med att fixa till saker, de brukar bli ännu fulare men om jag ser en bild av något jag tycker om är jag ganska duktig på att härma det...jag får nog bläddra i några inredningstidningar....

ITALIANO
Questa è la lampada rotta per la quale cerco ispirazione. Mi sono arrivate delle buone idee, qualcuno mi ha offerto le istruzioni per farne uno a maglia oltre ad altri suggerimenti....vedremo se riuscirò a combinare qualcosa, di solito sono una frana!

Kommentarer
Postat av: allicen

Ska bli spännande att se vad du hittar på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback