utmaningen

Jag blev utmanad för några dagar sedan av Stickmor men hann inte ta tag i det tidigare. Som ni vet ser jag på utmaningar som kedjebrev och därför svarar jag på dem men skickar aldrig vidare dem så den som tycker att utmaningen är rolig ( för det finns roliga utmaningar! ) kan ta upp det i sin blogg. Det jag tycker om om denna utmaning är just att man får känna bloggaren lite mer!

Regler;

  • Länka till den som utmanat dej
  • Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dej själv
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande på deras bloggar så att de vet....
  1. Kan inte ljuga eller hålla hemligheter
  2. Blir arg när jag inte hittar något 
  3. Tycker inte om att laga mat eller baka! Konstigt va?
  4. Städar ogärna!
  5. Jag är mycket generös på alla möjliga sätt, jag har ett stort hjärta.
  6. Jag kan prata kattspråk!
  7. Jag är egentligen en soffpotatis men anser att motionera är något man måste göra för kroppen skall må bra
  8. Jag är allergisk mot rök och smog

Kommentarer
Postat av: allicen

Det lät lite spännande det där med kattspråk! önskar att du kunde ringa upp min katt och fråga henne varför hon får för sig att kissa lite här och var emellan åt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback