stickmarkörer



Jag har använt ett örhänge som stickmarkör hittils men nu har jag fått riktiga sådana, titta vilka snygga kreationer
Allicen har gjort, jag är verkligen nöjd! Jag funderar över att byta pärlan mot den gröna hjärtat! Vad är det jag stickar? Något till mig för en gångs skull och det blir en liten överraskning, något lite annorlunda precis som vanligt och som har en dubbelfunktion! Garnet är från farmors stash, den där fina cerise färgen men den är lite stickig!

ITALIANO
Finalmente sono arrivati! Non so come si chiamano in italiano, fatemelo sapere voi! Finalmente posso scambiare l'orecchino usato per i segnalavori veri! Sono contentissima! per una volta sto sferruzzando qualcosa per me e non vedo l'ora sia finito, che cos'è? Una sorpresa!

Kommentarer
Postat av: allicen

Va kul att se att paketet kom fram! hoppas allt blev rätt.

Postat av: Filifjonkan ..

Hej Chaos. hahah ja vad smart att använda örhängen till markörer går ju utmärkt det.Ser härligt ut ditt garn som du fått undras vad det skall bli nu då?Nyfiken är man ju kan inte hjälpas det..kram på dig

2009-02-25 @ 13:05:12
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: Cinzia

Segnapunti ... si chiamano così :o)

Sono curiosa di scoprire che cosa stai sferruzzando per te!

Buona giornata

2009-02-26 @ 11:54:14
URL: http://www.zrinkaleo.blogspot.com
Postat av: chaos

Grazie Cinzia! Spero di ricordarmi...segnapunti! bene bene! Buona giornata anche a te!

2009-02-26 @ 15:12:23
Postat av: Samtal från min trädgård

Så fina stickmarkörer du har fått, jag är också jättelycklig för mina ifrån Allicen. tyvärr han vi inte prata så mycket i går, men kommer du till Tyllra på måndag?

2009-02-26 @ 16:02:42
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback