Lars and the real girl



Här var fredags bion, vilket rolig film! En ensam kille i en småstad som liknar mycket Sverige, norrut och kallt, träffa en tjej på internet. Den enda skumma är att hon är en plastdocka! Lars tror att hon är riktig och hans familj vet inte riktigt hur de skall hantera det hela men hela lilla staden välkomnar plastdocka som får nästan ett eget liv... riktigt roligt även om man kan känna sorgen som utlöst det hela. Lars egen sätt att läka sig själv helt enkelt! Betyg: 4+

ITALIANO
Film del venerdì, come mi sono divertita! L'ambiente assomiglia a quello scandinavo ed in particolare al mio dato che il tutto accade in una piccola cittadina. Lars incontra una ragazza su internet...ma è di plastica! Lui crede sia vera e la sua famiglia non sa come comportarsi. Con l'aiuto di tutta la cittadina la bambola di plastica diventa quasi una persona e nessuno guarda male Lars. Cercano tutti di aiutarli e alla fine....tocca poi a voi vederlo ma vi assicuro che é molto divertente! Voto: 4+

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Vilken underlig, men kanske också sorglig film. Nu får jag också vara lite bättre på att inte handla annars sprickar hela budgeten. Har du bestämmt dag på Syfestivalen? Du skulle inte komma i morgon kväll, va?

Postat av: chaos

Hejsan! Jag skrev det där om köpstopp eftersom du har varit så himla duktigt på allt annat men just garn och tyg verkar det så du bara köper på men det kan vara bara min uppfattning! Hoppas du inte tar illa upp! Jag kommer inte till Tyllra idag eftersom jag har handarbete på jobbet i morgon och två kvälla i rad är det för mycket...jag vill också kunna mysa med min älskling och klappa mina katter! Jag har inte bestämt dag för syfestivalen än, jag pratade lite med mamma igår men inget är bestämt! jag vet inte om jag skall åka med henne eller med mina kompisar! Kramis

2009-02-16 @ 09:16:41
Postat av: Samtal från min trädgård

Du har helt rätt, det köps alldeles för mycket tyger och garn för tillfället. Så februari månad kommer väl att visa det stora underskottet. Vi syns på söndag i stället.

2009-02-16 @ 10:23:31
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: Filifjonkan ..

Hej Chaos. Hmm låter sannerligen ovanligt. Men roligt at får vara glad till en film... inte ofta, det mesta handlar ju bara om elände elände nuförtiden. Det görs så få skrattfilmer varför vet jag inte?

2009-02-16 @ 11:08:09
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: Filifjonkan ..

Hej är bara in och ser efter vad som hänt här men ser att du inte hunnit med att skriva ännu. Helt ok trevlig tisdag på dig.

2009-02-17 @ 11:28:22
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback