The dark knight



Jag är inte en stor fan av Batman men jag valde att se denna film. Jag har inget minne att jag sett filmen innan men enligt mina kompisar har jag gjort det! Vilket intryck jag fått av Batman! Jag tyckte om denna film, den var kanske något för lång. Den kunde ha slutat tidigare men den var helt okej! Batman gör några svåra beslut och en av dem är den inte den självklaraste vilket höjer berättelsen kvalitet faktiskt. Det är inte ofta man blir överraskad av hjältarnas beslut så det var ett stort plus! Betyg: 3

ITALIANO
Non sono una fan di Batman ma ho deciso comunque di vedere questo film e devo dire che mi è piaciuto abbastanza. L'ho trovato un po' lungo, avrebbe potuto finire prima secondo me comunque non c'è male. Ciò che mi é piaciuto di più è il fatto che Batman ha dovuto fare un paio di scelte difficile delle quali una mi ha sorpreso e non è spesso che si rimane sorpresi della scelte degli eroi! Di solito scelgono sempre la via più ovvia per lo spettattore ma non in questo caso! Voto: 3

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Har inte sett den heller men skall försöka det har tänkt det en längre tid men inte kommit till skott..Tiden är knapp den här perioden suck...

Postat av: Xi

Nu går det att få tag i Oxo-bionedbrytbara plastpåsar. Plastmaterialet som bryts ner och försvinner efter ca 3 år. Om 5-10 år kommer effekten att märkas i mätbara områden. Alla sk vardagspåsar går att få i Oxo-plast. Besök sidan för Vardagsplaster !

/Miljöpåsen (d2w)

2008-09-07 @ 20:35:32
URL: http://www.vardagsplaster.se
Postat av: chaos

Hej Xi! Riktigt trevligt att det äntligen går att få påsarna! Jag kikade lite på sidan och är lite orolig över mängden! I privata hushåll vill man kanske köpa lite mindre men kul att det finns flera ställen där man kan köpa det! Tack för tipset!

2008-09-08 @ 08:46:43
Postat av: Filifjonkan

Godmåndag på dig. Har du det bra idag utan regn?

Idag skall jag åka till återvinningen med matrial typ batterier och metallburkar och glasburkar och mjukplast samt tidningarså blir det lite plats i skåpet. Skall handla lite ekologisk mjölk med har gått över till den nu. Pysens och Tittis sovsäng är snart torr så det blir lugnt Pysen ligger nedanför nästan och ser rikitgt sur ut

2008-09-08 @ 09:37:54
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: chaos

Jag gick för återvinning igår kväll med burkar, papper och pappersförpackningar och Chili rymde! Han fick vara för sig själv i 5 minuter sedan hämtade jag koppeln men han kom alltid när jag ropade på honom, han är som en liten hund!

2008-09-08 @ 09:40:57
Postat av: Filifjonkan

Ojoj då rymde den lille rackarn...men tur han kom sen. Det finns så hemska råttor på återvinning och soptippen så man vill inte vara där så länge precis.

2008-09-09 @ 11:26:51
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Postat av: Xi

Chaos i plastdjungeln

bli delaktig http://www.thepetitionsite.com/1/make-plastic-degradable VARDAGSPLAST

2008-11-15 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback