Konst på iPod och bärbar



Snyggt och praktiskt! Jag kunde inte låta bli att bli kär i
Gelaskins! Jag fick en iPod Nano i julklapp och för att inte repa upp den på en gång fick jag en silikon fodral som var helt svart...hela iPoden blev svart! Jag har använt den flitigt med förhoppningen att något snyggare skulle dyka upp och titta vad jag har hittat! Nu kan man pryda och snygga till både iPod och sin bärbara dator ( det behöver inte vara en Mac! ). Man kan köpa dem även här i Sverige på Bluebox och tydligen i Stockholm på Roda Kvarn ( där gamla biografen fanns )


ITALIANO
Mi sono innamorate di queste custodie della Gelaskins! Per Natale mi è stato regalato un iPod Nano e per evitare graffi ho usato una copertina in silicone nera quindi il mio adorato iPod è diventato tutto nero. Finalmente ora ho trovato qualcosa di più colorato e divertente. Queste custodie si trovano anche qui in Svezia, c'è un rivenditore a Stoccolma o comunque si possono comprare anche in rete su Bluebox, vedrò di farci un pensierino ma sono proprio cotta per quello per l'iPod! Si puo' anche decorare il computer portatile come vedete in fotografia e non c'é bisogno che sia un Mac!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos.Åå så läckra...jättefina vill ha jag med. Färgerna var härliga. Tänk så mycket bra de hittar på nuförtiden. Ha en skön onsdag idag.

Postat av: Cinzia

Stupendi!!!

Quasi quasi mi compro un pc portatile per poterne avere uno anche io :o)

Ciao ciao

Cinzia

2008-09-10 @ 13:20:07
URL: http://zrinkaleo.blogspot.com/
Postat av: allicen

Jättesnyggt!!!

2008-09-10 @ 20:38:22
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Jag var på Urban Outfitters igår, på Röda Kvarn och de säljer inte Gelaskins längre men de finns på Bluebox.

2008-09-12 @ 09:12:24
Postat av: Linda

snygga!

någon som kan tala om vem artisten bakom bergstopparna är??

2010-01-29 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback