HÅL!



Efter att ha tjatat på hyresvärdet igen har jag lyckats få ett nytt  kyl och frys! Äntligen något som låter mindre och drar mindre ström vilket är mer ekologiskt! Min gamla var på väg att paja helt enkelt! Det som bekymrar mig nu är hålet! Har de tänkt sig att det skall se ut så här? Den nya varianten är något kortare, tydligen, och vad gör man med hålet nu? Jag trodde att jag skulle få en variant som var lika hör som min gamla men så ser det inte ut! Har ni några tips?

ITALIANO
Finalmente ho un frigo e freezer nuovi! Ho dovuto aspettare due anni ma alla fine ho convinto la ditta dalla quale sono in affitto a cambiarmi il frigo che era vecchio e si stava rompendo...faceva certi rumori che non riuscivo a dormire la notte! Ciò che mi peroccupa ora, come vedete dall'immagine, è che c'é un buco! Il mio frigo vecchio era più alto e spero solo che ci facciano qualcosa o devo vivere così, con un buco? Lunedì li chiamo per sentire ma se mi dicono che non ci fanno niente, avete qualche suggerimento? Mica è bello vivere con un buco!

Kommentarer
Postat av: Tant Alexandra

Jag hade också ett sånt hål i min förra lägenhet. Det var perfekt för att stoppa kokböckerna i!

Postat av: allicen

Det finns en utmaning till dig i min blogg :)

2008-09-21 @ 15:26:13
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Tack Alexandra, hålet är dock för liten för böckerna! Skall se vad man kan göra!

2008-09-22 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback